Popüler Yazılar

22 Ocak 2012 Pazar

8 Yaşında Youtube Salladı

Avustralyalı Juliet'in 3 gün önceYoutube'a yüklenen "benim ilk hardcore şarkım" isimli müzik videosu 11 milyon kişi tarafından izlendi. 

Youtube'da 3 günde 11 milyon kişi tarafından izlenen videoda 8 yaşındaki Juliete köpeği ve balıklarıyla ilgili kısa bir şarkı söylüyor. 

Sözlerinin aksine çok sert bir altyapıya sahip şarkının, "Benim adım Juliet ve ben köpeğim Robert ve balıklarımı seviyorum ama onlar kokuyor" sözleri var. 

Küçük kızın annesi Kristina bir aile dostları ve aynı zamanda bir müzik yapımcısı olan Rob Sharpe'ın yardımıyla klibi yüklediklerini ancak bir anda bu kadar büyük ilgi göreceğini tahmin etmediğini söylüyor. Annesi bebekken Juliet'e ninni yerineMarilyn Manson ve Slipknot gibi sanatçıların şarkılarını dinlettiğini itiraf ediyor. 

Ailesi küçük kızın gördüğü yoğun ilgi sonrası şarkıyı iTunes üzerinden satmaya başladı. Hatta şarkıyı çok beğendiyseniz üzerinde Juliet'in fotoğrafının ve şarkının sözlerinin olduğu t-shirt'leri 25 dolardan satın almanız da mümkün. 


İŞTE O KLİP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder