Popüler Yazılar

22 Ocak 2012 Pazar

Özlüyorum


Beklemediğim sırada,birdenbire söyleyip beni mutlu eden cümlelerini özlüyorum.Bana kızmanı özlüyorum,kızmamanı.Heceleri yutuşunu özlüyorum.Telefonu kapatmadan önce duraksayıp 'seni seviyorum' demeni özlüyorum.Sabaha kadar seninle mesajlaşmayı özlüyorum.Mesajlaşırken uyuyakalmayı özlüyorum.Sabah geç kalkıyorsun diye sana kızmamı özlüyorum.En ufak şeylerden,gereksiz insanlardan beni kıskanmanı özlüyorum.Beni kelimelerinle kırmamak için,susmanı özlüyorum.Gülümsememle,mutlu olmanı özlüyorum.Beni kızdırmanı özlüyorum.Her sabah senin varlığınla uyanmayı özlüyorum.Saçmalamanı özlüyorum.Sürekli yemek yemeni özlüyorum.Bana hiç beklemediğim anda,attığın o uzun yazıları özlüyorum.Kelimelerini özlüyorum.Konuşma biçimini özlüyorum.Yüzlerce kilometre öteden bana sarılmanı özlüyorum.Çekingenliğini özlüyorum.'Seni çok özledim.' demeni özlüyorum.Saçmalayıp,seni güldürmeyi özlüyorum.Üzüldüğünde,sana destek olmayı özlüyorum.
Affet.
Ben seni çok özlüyorum.

Ahmet Aslan Abimizden:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder