Popüler Yazılar

22 Ocak 2012 Pazar

Aşk Köpekliktir.


AŞK KÖPEKLİKTİR. 

Acılar,sancılar,kıskançlıklar,kendini yemeler,boş umutlar,boş hayaller...İşte aşk tam olarak bu.Benim anlayamadığım,böyle olduğunu bile bile bu yutturmacaya,aldatmacaya inanmamız.Bu tuhaf kandırmacanın içinde yer almak için yanıp tutuşmamız.İnsan yeryüzündeki yaratıkların en aptalıdır dememiş miydi bir düşünür?
Aşk bana imkansıza ulaşma çabasıymış gibi geliyor.Erişilmez olana dokunmak için imkansızlıklar içinde debelenip durmak...
Olmayacak bir düşün gerçekleşmesini hayal etmek...
    Ben de en az aşk kadar saçmayım.Diyeceksin ki seni aşk saçma biri haline getirdi.Doğru ama ben de direnemedim.Asıl tutarsızlık bende.İnsan aptalca,anlamsız bulduğu bir tutkunun peşinder gider mi?Bak gidiyorum işte.Hala onu bekliyorum.
    Kafam karışık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder